wtorek, 12 marca 2013

tak wiele...































Tak wiele potrafiłbym zmienić i oddać tylko żebyś była tu ze mną.
Nie było jeszcze takiego dnia żebym o Tobie nie pomyślał, nie wspomniał. Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że byliśmy dobrymi ludźmi i mimo tego zostaliśmy rozdzieleni na zawsze. Nikt z nas na to nie zasłużył i nikomu nie życzę tego uczucia, że los zabierając tych których kochasz zabrał też pewną część Ciebie bez której czujesz pustkę w swoim życiu i sercu. Chciałbym żeby moje teraźniejsze życie było tylko koszmarem. Wiem, że to nie możliwe, ale chciałbym się obudzić któregoś dnia i Cie spotkać. To prawdopodobnie nadejdzie dopiero kiedy przestanie bić mi serce, a ja przecież żyję i tak bardzo Cię potrzebuję.

1 komentarz:

  1. Gdy zobaczyłam te wszystkie opisy , filmiki , zdjęcia Paulinki byłam w szoku . Brat Paulinki jest godny podziwu tak pięknie zorganizował te wszystkie filmy o Paulinie , wspomnienia to jest cudowne . Nie znałam Paulinki i bardzo tego żałuję . Obecnie jestem z Ostródy Ale Obiecuję że odwiedzę ten Piękny grób Paulinki i osobiście skontaktuje się z jej bratem aby pomógł mi odnaledżć Paulinki grób . Bardzo mnie wzruszyła historia Paulinki .

    OdpowiedzUsuń