środa, 19 czerwca 2013

każdy z nas zamyka oczy...


Każdy z nas zamyka oczy... to oczywiste.
Kiedy Ja zamykam swoje widzę Paulinkę i te wszystkie piękne, wyjątkowe miejsca.
Tworzę ten film i czasami stoję w miejscu, nie potrafię przejść dalej... kiedy kilka dni później wszystko przychodzi samo i odnoszę wrażenie jakby ktoś malował mi te miejsca w mojej głowie.
Ogromną inspiracją jest dla mnie kilka moich pięknych snów, w których moja rola ograniczała się do roli obserwatora. Wszystko w tych snach było takie rzeczywiste, naturalne i tak bardzo szczere.
Wciąż pracuję nad dalszą częścią filmu, chcę pokazać wszystko to co pojawia się w moich wyobrażeniach i snach,

a to wcale nie jest łatwe. Całość wydaje się być wręcz bajkowa, baśniowa, ale jak bardzo niezwykła i prawdziwa.
Mam nadzieję, że kiedy już zakończę pracę nad filmem i kiedy go wreszcie pokażę Wam to poczujecie tę prawdziwość i niezwykłą rzeczywistość, która towarzyszyła mi w jednym z moich snów.
Chcę wierzyć i wierzę, że w momencie mojego odejścia czy odejścia bliskich mi ludzi spotkamy się wszyscy razem tam, właśnie tam gdzie wyobraźnia i sny stają się rzeczywistością.
To tylko mój piękny sen
12.08.2013

2 komentarze:

  1. Drogi Damianie odwiedzam ta straone regularnie i musze ci powiedziec ze dzieki temu co robisz dla swojej wspanialej siostry jest ciezko opisac ,ale wiedz ze odkad trafilam na ta strone to inaczej podchodze do zycia do swoich bliskich staram wykorzystywac kazda chwile razem bo nigdy nie wiadomo co moze przyniesc nastepny dzien !!Jestes wielki nie przestawaj tworzyc czeka na FILM pozdrawiam Monika .

    OdpowiedzUsuń