poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Paulinka - Kiedy zamykam oczy




Więc to dzisiaj ten wyczekiwany moment.

Czuję radość, że wreszcie mogę podzielić się z wami tym co udało mi się stworzyć, filmem nad którym pracowałem bardzo długo. Jest to wyjątkowy moment dla mnie, bo po raz kolejny dzielę się swoimi przemyśleniami,
ale także przekazem który kryje się w filmie.
Każdy z nas zamyka oczy, lecz co nadejdzie kiedy zamkniemy je ostatecznie....
Ja głęboko wierzę, że nasze ziemskie istnienie jest jedynie drobnym ułamkiem tego co czeka nas po odejściu. W moich wyobrażeniach i w moich snach niebo jest zielone z mnóstwem roślin, niebo w którym wyobraźnia staje się kluczem do dalszej przygody, niebo w którym odnajdziemy się ze swoimi bliskimi, niebo w którym wypiję tę długo wyczekiwaną kawę z siostrą. W moim niebie nie ma żadnego rodzaju ograniczeń.
Paulinka na to zasługuje, wszyscy zasługujemy. Kiedy tworzyłem te piękne miejsca czy to z moich wyobrażeń czy snów poczułem pewnego rodzaju uczucie, które wymusiło na mnie głębokie przemyślenie. Wierzę, że w dniu mojego odejścia będzie mi łatwiej odnaleźć Paulinkę, odnoszę wrażenie, że te miejsca mogłyby stać się miejscami docelowymi naszego spotkania. Wierzę, że te wyjątkowe sny nie były przypadkowe i oznaczały coś więcej.
Nie mam wątpliwości, że po naszym odejściu istnieje drugie życie na które zasługujemy. Jedynie nie mam tej stuprocentowej pewności jak to może wyglądać.
To jest nasze niebo, to tylko mój piękny sen.

4 komentarze:

  1. RudeDamien..na kazdy twoj film o Pauli czekam z niecierpliwoscia,i kazdy ogladam z lzami w oczach.Piekne jest to co robisz,piekne jest kazde wspomnienie.Dziekuje ze sie nimi z nami dzielisz.Dziekuje Tobie za to pozwoliles nam poznac Wasz najwíekszy skarb..Paulinke..licze na to i mam ogromna nadzieje ze bedziesz to kontynuowal.Pozdrawiam Cie z Krakowa i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny film.. Zainteresował mnie Hymn Paulinki wiem, że tak się nazywa bo słuchałam go gdzieś na Twojej stronie poświęconej Paulince.. Dla mnie ten utwór zawsze będzie Hymnem Paulinki ale czy mógłbyś podać kto go wykonuje i jak się ten utwór nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  3. To co robisz jest niesamowite jestem pod wielkim wrażenie Młodego Człowieka dla którego tak cenna jest pamięc o Siostrze , który w niesamowity sposób czci Jej pamięć....w dzisiejszych czasach ludzie pogubili swoje wartości , zapominają o tym co najcenniejsze Rodzina i Bliscy
    a szkoda bo nie ma większego szczęscia i spełnienia . Chylę czoło przed Tobą i tym co robisz gratuluję rodzicom Takiego Syna i Córki...Dobrzy ludzie są wynagradzani za swoją miłość w tym wszystkim jest jakiś sens pewnie sie okaże w przyszłosci jaki mimo ze okupiony tak ogromna stratą i cierpieniem ...Pozdrawiam i jeszcze raz wielki szacunek

    OdpowiedzUsuń
  4. Facet jestes WIELKI...to co robisz jest Wyjatkowe i Wsaniale... poprostu ciezko znalezc slowa by to opisac... Nie przestawaj nigdy...

    OdpowiedzUsuń